• 3 ORANG KUAT!

    Ini merupakan 3 org kuat untuk AIN FAVOURITES! Merekalah yang menjadi 1st customer and repeating customer! Hahaha.. Apa yang kuat? KUAT MAKAN! Yang hujung bertudung itulah pemilik nama AIN.. Nurain Husniza namanya. ...

  • Kek Coklat..

    Yummy! Tengok gambar pun dah menyelerakan.. rasa terkecur air liurrrsss dibuatnya.. Nak cuba rasa? Hubungi kami okey! ...

  • Tempahan untuk Majlis Perkahwinan

    Terima kasih Makcik Aishah yang sudi menempah kek coklat moist untuk majlis perkahwinan anaknya. Semoga semuanya berjalan lancar ...

  • Sos Keju Jalapeno / Jalapeno Cheese Powder

    Sukakan KFC Cheesey Wedges? Lazat kan? Kini anda boleh buat dirumah sahaja. Boleh dimakan dengan apa sahaja yang anda suka.. kentang goreng.. ayam goreng.. pisang? keledek? hehe terpulang! Hanya RM12.00/200gram ...

  • Kami sekeluarga!

    Sebenarnya sudah ada penambahan ahli lagi seorang.. baby Aireessa yang kini berusia 7 bulan. ...

Bungkusan Jalapeno Cheese atau Sos Keju yang menggunakan branding Ain Favourites! semakin diterima. Terima kasih atas sokongan. Kini ianya menggunakan box yang memudahkan kita untuk menyimpannya. Yang belum mencuba tu apa tunggu lagi?


Si Ain pun bantu promosi kepada kawan-kawan disekolah! Haha.. sebenarnya tu alasan utama yang membolehkan dia menikmati sos keju yang lazat. Boleh dimakan dengan apa saja terpulang pada citarasa.


Malah Ain makan dengan BISKUT! SEDAAAAAAAP katanya.. dan dari situ kawan-kawannya pun ikut sama sukakan sos keju ni.

Senang cerita anak-anak mesti suka sangat dengan sos keju ni. Tak perlu lagi nak ke KFC membeli Cheesy Wedges tu..


2 comments to "TERBAIK! SOS KEJU SEMAKIN DAPAT SAMBUTAN.."

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

Resources

Tasty! Yummy!

We promise you the best home made cakes and cookies. The taste are more voluptuously tasty and yummy then others.